Blue Glory Agenturen

werkwijze

Blue Glory is een mode agentschap in het midden-hoog segment. Blue Glory vertegenwoordigt dames- heren- en kindermerken van over de wereld, van de Verenigde Staten tot Scandinavië. In mei 1997 is Blue Glory opgericht door Marjon Muijskens. ‘Blue’ in de naam Blue Glory, verwijst naar het blauwe water van het IJ, waaraan de eerste showroom gevestigd was. ‘Glory’ slaat op de vreugde die het gaf om een eigen bedrijf te beginnen. Het pand waarin Blue Glory zich vestigde, was een oud pakhuis aan de Van Diemenkade in Amsterdam met uitzicht op het IJ. Blue Glory startte met de vertegenwoordiging van de merken Jet Set uit St. Moritz en Fuerte Ventura uit Noord Italië.

In de loop der jaren is het merkenpakket van Blue Glory zodanig uitgebreid, dat ze in oktober 2006 verhuisden naar de huidige showroom in de oude houthavens in Amsterdam. Deze moderne en lichte showroom van 540 m2 biedt genoeg ruimte om alle collecties volledig tot zijn recht te laten komen. Het assortiment dat Blue Glory aanbiedt, bestaat uit dames- en herenkleding, kinderkleding, schoenen en tassen. Blue Glory biedt bijna elk seizoen een of meerdere nieuwe merken aan. Er wordt altijd gezocht naar nieuwe, niche en fashionable merken, dat iets toevoegen aan het merkenpakket van Blue Glory.

    • SHOWROOM
    • MERKEN

SHOWROOM

MERKEN