ALIX THE LABEL TAKES OVER MAURITIUS

’S-HERTOGENBOSCH – Na het grote succes van de perstrip naar Coachella pakte Alix the label afgelopen week uit met een pers trip naar Mauritius, welke de start zal betekenen van een nieuwe marketingstrategie.

Na het grote succes van de perstrip naar Coachella heeft Alix ervoor gekozen dit soort events centraal te laten staan in hun marketingstrategie. “Wij willen de bekend staan in Nederland voor het organiseren van influencer trips’’ aldus Rens Netten. Tweemaal per jaar zal Alix een nieuw deel van de wereld ontdekken, d.m.v. deze ‘Alix taking over the world’ trips. Deze strategie sluit naadloos aan bij de identiteit van Alix, waarin reizen en het beleven van avonturen altijd centraal hebben gestaan.

In Mauritius werd deze nieuwe strategie afgetrapt met o.a. Anna Nooshin, Claartje Rose, Vivian Hoorn en Jessie Jazz. Tegelijkertijd zal deze trip de aankondiging van Alix haar Hoogzomer collectie betekenen, welke donderdag 28 maart wordt uitgeleverd.

Over ALIX the label

Vier en een half jaar geleden maakte de modewereld kennis met ALIX the label, een Nederlands fashion label met een no-nonsense uitstraling voor de young minded vrouw. Een beetje rebels, maar altijd stijlvol en sophisticated. ALIX is verkrijgbaar in meer dan 200
winkels in Nederland. Buiten Nederland is ALIX verkrijgbaar in België, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Duitsland en Spanje.

alix

www.alixthelabel.com www.facebook.com/alixthelabel
www.instagram.com/ALIXthelabel

Hashtags: #alixthelabel #alixwashere

Terug naar de resultaten