FashionNet – dé liaison voor de Noord Amerikaanse modemarkt

Nadat Jan Brabers een kleine vier weken in Toronto Canada woonde, heeft hij samen met Mark Boloten, een bekende in de
Canadese Mode Agenturen wereld, begin 2020 FashionNet opgericht.

Ondanks de vele uitdagingen die de wereldwijde Covid Pandemie met zich meebracht, zijn Mark en Jan er toch in geslaagd hun
Agency op te bouwen en inmiddels al een groot aantal merken vertegenwoordigen in Canada en de USA.

De restricties en ontwikkelingen rondom Covid in de wereldwijde markt hebben er juist voor gezorgd dat veel merken willen
uitbreiden naar nieuwe markten. Merken zoals onder andere: Matinique, IDEAL of Sweden, Jim Rickey en Nagev zijn afgelopen
jaar midden in de pandemie door FashionNet in de Noord Amerikaanse markt verschenen.

FashionNet streeft voor diversiteit in de Noord Amerikaanse modebranche door internationale modemerken te helpen bij het
betreden van de Canadese en Amerikaanse markt.

Met hun rol achter de schermen, waarbij FashionNet merken voorziet van deskundig management advies en hun “hands-on”
aanpak bij het overbruggen van de communicatie tussen de merken, groothandel en retail, dekken zij echt elk aspect van
succesvolle samenwerking tussen agenturen/distributeurs en merken.

Door partnermerken nauw te ondersteunen en door open samen te werken, kunnen merken met de hulp van FashionNet
exponentieel groeien naar nieuwe groothandels markten op internationaal niveau.

De uitvoering van logistiek en klantenservice zijn een van de topprioriteiten bij FashionNet omdat het betrokken blijven bij deze
afdelingen ervoor zorgen dat de beste service gegeven wordt en langdurig vertrouwen en aanwezigheid in de markten
versterken.

Met meer dan 50 jaar ervaring heeft het  team van FashionNet in Nord Amerika een netwerk van groothandels en mode-experts
opgebouwd. Bovendien helpt het begrijpen de Noord Amerikaanse  hen om de best mogelijke werkwijzen te bieden – om ervoor
te zorgen dat merken dure fouten vermijden. De samenwerking met Fashion Councils geeft hen bovendien toegang tot
specifieke lokale expertise, waardoor zij naadloos de markt kunnen bedienen met nieuwe merken op de meest efficiënte en
duurzame manier.

Momenteel zien ze bij FashionNet een sterke groei in de Noord Amerikaanse regio, vooral in de VS zijn sinds de heropening
eerder dit jaar de geluiden zeer positief en ontwikkeld de markt zich in een razendsnel tempo. Daarbij zien ze bij FashionNet een
groeiende vraag voor nieuwe Europese merken voor de Noord Amerikaanse markt!

Voor meer informatie zie https://fashionnet.org

Terug naar de resultaten