SLOGGI GAAT DEZE LENTE/ZOMER EEN STAP VERDER MET ZERO FEEL VOOR MANNEN EN REVOLUTIONAIRE PRODUCTINNOVATIES VOOR VROUWEN

De revolutionaire bodywear van sloggi is in de lente/zomer van 2019 terug met originele nieuwe stijlen voor vrouwen en voor de allereerste keer een ZERO Feel-collectie voor mannen, die hierdoor ook kunnen kennismaken met het ‘nauwelijks voelbare gevoel’.

Voor vrouwen is er nu de splinternieuwe ZERO FEEL Soft Bra met de unieke innovatieve Viscomagic-technologie. Hierdoor beschikt de stof over nauwkeurige ondersteuningszones op de plekken waar normaal een beugel of extra stoflagen zitten. Toch beschik je over dezelfde sensationele ZERO Feel-kenmerken die je van deze lijn gewend bent: nul beperkingen, nul naden, nul beugels en nul strepen. Bovendien is deze beha nog lichter en dunner, en onzichtbaar onder kleding. Ofwel de perfecte pasvorm, die met je mee beweegt. Verkrijgbaar in Papaya, Angora, Cool Ice, Coffee Sugar, Cognac en Black.

Sloggi

Dezelfde perfectie in naadloze bewegingsvrijheid en nul beperkingen komt terug in de ZERO Feel-collectie voor mannen. De uiterst flexibele 360°-stretchstof past zich aan je lichaam aan en behoudt de hele dag zijn vorm. Met gelijmde afwerkingen rond nek, armen en benen, een zachte tailleboord die altijd op de juiste plek blijft zitten en een speciale, afgeronde gulpvorm biedt deze serie het ultieme naadloze draagcomfort op alle plaatsen waar het ertoe doet. Er worden vijf stijlen geïntroduceerd: Midi, Hipster, Short, Tank en V-Neck. Allemaal verkrijgbaar in Deep Water, Black of White.

Sloggi

Maar dat is nog niet alles! Naast de nieuwe Soft Bra introduceert sloggi nieuwe zomerse kleuren en twee nieuwe lijnen in de damescollectie: ZERO Feel Natural en S by sloggi ZERO Feel Signature.
ZERO Feel Natural is met zijn modal blend ideaal voor liefhebbers van het ‘nauwelijks voelbare gevoel’. Deze lijn geeft een nog natuurlijker gevoel op de huid en biedt zo alle voordelen van de oorspronkelijke ZERO Feel, maar dan met een natuurlijk tintje. Verkrijgbaar in Top, Shirt, Midi, Tai of High Waist Brief in Angora, Rosewood, Cognac, Cool Ice en Black Combination.
De ZERO Feel-collectie is verkrijgbaar als Top, Bralette, Body en ook als Hipster en String. De permanente kleuren zijn onder meer Black, Angora en Cognac. De nieuwe kleuren geven je de keus uit een zomers palet van Guava, Lagoon Blue, Pastel Rose, Cool Ice, Coffee Sugar en Papaya.

Unieke unisex campagne

Sloggi lanceert vandaag, 4 april 2019, wereldwijd haar eerste unisex campagne rondom de nieuwe ZERO Feel lijn. The campagne vertegenwoordigd de nieuwe ZERO Feel soft bra, welke ontwikkeld is met de unieke innovatieve Viscomagic-technologie. Hierdoor beschikt de stof over nauwkeurige ondersteuningszones op de plekken waar normaal een beugel of extra stoflagen zitten.

Over sloggi

Sloggi® maakt elke dag comfortabel door de meest draagbare en innovatieve bodywear ter wereld aan te bieden. Het merk is gelanceerd in 1979 en is al lange tijd het bestverkopende merk slips in Europa. Tegenwoordig biedt sloggi in Europa en Azië ongeëvenaard comfort aan in de vorm van veelzijdige onder- en zwemkleding voor zowel vrouwen als mannen.
De moederonderneming van sloggi, de Triumph Group, heeft 40.000 groothandelaars als klant en verkoopt haar producten bij 3.600 gecontroleerde verkooppunten en in een aantal eigen online winkels.

Terug naar de resultaten